أغنية (أنا أتوب عن حبك؟) أحمد فؤاد نجم ـ الشيخ إمام عيسى (روحية عبد الخالق – محمد محسن – نبيهة كراولي – كمال سكيكر)

Posted: 7 أغسطس 2011 in أغاني وموسيقى
الوسوم:, , , , , ,

أنا اتوب عن حبك أنا؟
أنا لي ف بعدك هنا
دنا بترجاك
الله يجازيك
يا شاغلني معاك
وشاغلني عليك
وان غبت سنه
أنا برضه أنا
لا أقدر أنساك
ولا لي غنا
ولا اتوب عن حبك أنا
***
زي ما يحلالك
زي هواك
سهرني عليك
سهرني معاك
دنا عمري ما اخاف من هجرك يوم
ولا قلبي بيفرح ونا وياك
وان كان أمل العشاق القرب
أنا أملي ف حبك
هو الحب
وان غبت سنه
أنا برضه أنا
لا أقدر أنساك
ولا لي غنا
ولا اتوب عن حبك أنا
***
أنا لا اتمنيت
ولا قلت يا ريت
ولا بعدك عني
جعلني سليت
دنا كل منايا أدوق اللوم
ويقولوا علي الناس
حبيت
وان كان أمل العشاق القرب
أنا أملي ف حبك
هو الحب
وإن غبت سنه أنا برضه أنا
لا أقدر أنساك
ولا لي غنا
ولا اتوب عن حبك أنا
***
تخاصمني كتير
تصالحني كتير
كل دا يا حبيبي ما لوش تأثير
توصلني سنين
تهجرني سنين
ما تغيرنيش
دنا حبي كبير
و ان كان أمل العشاق القرب
أنا أملي ف حبك
هو الحب
وإن غبت سنه
أنا برضه أنا
لا أقدر أنساك
ولا اتوب
عن حبك أنا
تعليقات
  1. nour كتب:

    بكيتني ….

    بحبك يا إماااااااااااام…ويا نجم

    إعجاب

تسعدني تعليقاتكم

