أغنية (حلفني) مأمون الشناوي ـ كمال الطويل ـ عبد الحليم حافظ

Posted: 29 سبتمبر 2014 in أغاني وموسيقى
الوسوم:, , ,

حلفني بأي يمين
اهواك مهما تكون مين
انا من غيرك مسكين
هيمان حيران.. مشغول البال وحزين
حلفني..
يا حبيبي آدي حالي شرحته
يا طبيبي آدي كل جروحي
هنيتلي قلبي وفرّحته
وبرّدك ردّيتلي روحي
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
وانا من غيرك مسكين
هيمان حيران.. مشغول البال وحزين
حلفني ..
ودّعتك وأنا أهون ليّا
تفارقني روحي ولا أسيبك
بان حبّك وسألت عليّا
أتاريني يا حبيبي حبيبك
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
وانا من غيرك مسكين
هيمان حيران .. مشغول البال وحزين
حلفني..
يا شاغلني ليل ويّا نهار
وحياتك يا أعزّ حبيب
أتهنى ويّاك في النار
ولوحدي في الجنة غريب
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
انا من غيرك مسكين
هيمان حيران.. مشغول البال وحزين
حلفني..
تسعدني تعليقاتكم

