أغنية (كنت فين) حسين السيد ـ محمد عبد الوهاب ـ عبد الحليم حافظ

Posted: 12 أكتوبر 2014 in أغاني وموسيقى
الوسوم:, , ,

كنت فين وانا فين جيتلـي منين
والأيام دي كـانت غايبـة عني فين
نظرة عين فايتة القلب وفيه جرحيـن
من حلاوتهم قلت يا ريت كان لي قلبيـن
***
قلبي وقلبك كانوا بعيد
عمر ما كان بينهم مواعيد
يوم ما قابلتك كان يوم عيد
شفت أنا حلمه من سنتين
وكلام ساعتين فات في دقيقتين
وقالوه نوبتين قلبين وروحين
***
كلمة إنقالت وأنا رديت
لحن اتغنى وانا غنيت
رحت اسأل عن حالي لقيت
وتر القلب انقسم اتنين
***
أول مرة قابلت هواك
كنت نسيت كلمة وياك
أنا دلوقت شايفها معاك
حاتقولهالي إمتى وفين
تسعدني تعليقاتكم

