أغنية (اسمع كلامي) محمد عاطف – شريف إسماعيل – جنات

Posted: 31 مايو 2015 in أغاني وموسيقى
الوسوم:, , ,
اسمع كلامي وصدقه
انت اللي روحي بتعشقه
كان حلم نفسي احققه.. اني ابقى ليك
***
قربنى منك ضمني
قد اما احبك حبني
من غيرك انت يهمني.. دا انا روحي فيك
***
ملهوفة عليك ومسلمة
تقدر تقول مستسلمة
حاسة اني طايرة ف السما.. واخدني الشوق
***
متحيرة ومتغيرة
وكأني لسة صغيرة
لو بحلم انا بالحلم دا.. مش عايزة أفوق
***
لحظة حنان انا عشتها
لحظة ما شفتك وقتها
وبأعلى صوت انا قولتها.. هفضل معاك
جنبك طريقي هكمله
لو لسة عمري فى أوله
المستحيل انا هعمله.. علشان هواك

تسعدني تعليقاتكم

