أغنية (يا انا يا العذّال) إسماعيل الحبروك – كارم محمود

Posted: 20 يوليو 2016 in أغاني وموسيقى
الوسوم:, ,

 

يا فايتني في حيرة مشغول البال
اخترلك خيرة يا انا يا العذّال

***
يا أنا بأشواقي وأحلامي دايما حواليك
وبخوفي عليك من أيامي وبغيرتي عليك
يا تروح بجمالك انت وعذالك
يا تروح بجمالك ياخدوك عذالك
وارتاح م الغيرة والقيل والقال
اخترلك خيرة يا انا يا العذّال
***

يا أنا بأوهامي وبظنوني وحنيني إليك
والشوق السهران في عيوني يسهر في عينيك
يا تروح بجمالك انت وعذالك
يا تروح بجمالك ياخدوك عذالك
وارتاح م الغيرة وده عاد وده قال
اخترلك خيرة يا انا يا العذّال

تسعدني تعليقاتكم

